Onze donateurs

De donateurs, die ons zangkoor al jarenlang financieel steunen, mogen wel eens in het zonnetje worden gezet. Mede door hun donaties kunnen wij ledenwerfacties zoals een SING-IN, zangproject en concert organiseren. Daarom willen wij hier graag alle donateurs vermelden. Het Koninklijk St. Caeciliakoor Heer dankt  alle bedrijven en particulieren van harte voor hun jarenlange bijdragen.

Eén keer per maand kiezen we 'De donateur van de maand'. Er wordt dan een maand lang aandacht besteed aan deze donateur op onze website en op Facebook. Van tevoren wordt met deze donateur contact opgenomen, zodat deze eventueel een banner of foto kan aanleveren.

Wilt u ook donateur worden van het Koninklijk Sint Caeciliakoor? Neemt u dan contact op met een bestuurslid of stuur een bericht aan ons secretariaat: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en stort uw bijdrage op rekening NL38INGB0001050622 ten name van het Koninklijk Sint Caeciliakoor.

Bij voorbaat onze dank.

Bedrijven